Не не не и не и не

Просто не съм способна да отказвам на блог игри.. Та ако не ви се четат неща за мен направо прескочете статията. Този път е от muiiio

Правилата са прости – на въпросите се отговаря единствено с “да” или “не”. Пояснения – само в коментарите и то ако някой попита изрично.

  • Били ли сте арестувани? не
  • Целували ли сте някой, който не сте харесвали? не
  • Спали ли сте до 5 следобед? не
  • Изключвали ли са ви от училище? не
  • Изпитвали ли сте любов от пръв поглед? не
  • Съсипвали ли сте си колата в катастрофа? не
  • Уволнявали ли са ви от работа? не
  • Уволнявали ли сте някого? да
  • Пели ли сте на караоке? да
  • Насочвали ли сте оръжие към някого? да
  • Целували ли сте се под дъжда? да
  • Имали ли сте близък досег със смъртта (вашата собствена)? да
  • Виждали ли сте някой да умира? не
  • Играли ли сте на бутилка? не
  • Пушили ли сте пура? не
  • Седяли ли сте на покрив? да
  • Прекарвали ли сте някой през граница в друга държава? да
  • Бутали ли са ви в басейн напълно облечен? не
  • Чупили ли сте си кост? да
  • Бягали ли сте от училище? да
  • Яли ли сте насекоми? да
  • Ходили ли сте насън? да
  • Разхождали ли сте се на плаж под лунна светлина? да
  • Карали ли сте мотоциклет? не
  • Късали ли сте с някого? да
  • Лъгали ли сте, за да избегнете глоба? не
  • Летели ли сте с хеликоптер? не
  • Бръснали ли сте си главата до голо? не
  • Скачали ли сте от покрив? да
  • Докарвали ли сте приятеля/приятелката си до сълзи? да
  • Яли ли сте змия? не
  • Участвали ли сте в протест/демонстрация? да
  • Пърдяли ли сте на атракцион в увеселителен парк? не
  • Бойкотирали ли сте сериозно и целенасочено нещо/някого? да
  • Участвали ли сте в банда? да
  • Показвали ли са ви по телевизията? да
  • Стреляли ли сте с огнестрелно оръжие? не
  • Плували ли сте голи? не
  • Правили ли сте шевове на нечия рана? не
  • Карали ли сте сърф? не
  • Обаждали ли сте се на 112 или друг спешен номер? не
  • Пили ли сте направо от бутилка с алкохол? да
  • Били ли сте оперирани? не
  • Тичали ли сте голи на обществено място? не
  • Карали ли са ви с линейка в болница? не
  • Губили ли сте съзнание, без да пиете? да
  • Пикали ли сте в храстите? да
  • Бягали ли сте от полиция? да
  • Дарявали ли сте кръв? не
  • Хващали ли сте телена ограда под напрежение? не
  • Яли ли сте крокодилско месо? не
  • Убивали ли сте животно, когато не сте на лов? да
  • Попикавали ли сте се на обществено място? не
  • Промъквали ли сте се в кино, без да плащате? не
  • Рисували ли сте графити? не
  • Обичате ли още някой, който не е редно да обичате? не
  • Слагали ли са ви белезници? не
  • Вярвате ли в любовта? не
  • Били ли сте се? да
  • Крали ли сте нещо? да
  • Яли ли сте охлюви? не
  • Давали ли сте пари на бездомни/просяци? да
  • Помагали ли сте на някой да изкара изпит? да
  • Удряли ли сте някого с бухалка или пръчка? да
  • Били ли сте толкова уплашени, че да се разплачете? не
  • Нападало ли ви е куче? да
  • Били ли сте съдени? не
  • Нарушавали ли сте правилата? да
  • Правили ли сте нещо, от което толкова ви е срам, че никой не знае? не

Толкова от мен 🙂

И който иска – да се включва към играта с едно линкче към мен, за да знам ако случайно съм предизвикала интерес към някого 🙂

13 thoughts on “Не не не и не и не

  1. Първо – ти кого си била с бухалка?!
    И второ – безрамна ли си, или просто не вършиш глупости от които да те е срам 🙂

  2. Първо 🙂 Не съм била никого с бухалка, а с пръчка 🙂 Две близначки ме започнаха и.. то нали пръчката има два края…

    А второ… не виждам защо трябва да ме е срам от делата ми – или го правя или не.. после и да го мисля е късно вече 🙂

    Трето – от мен. Тази игра е ужасна. На почти всеки от въпросите мога да дам за отговор някоя интересна история, а ме ограничават само с “да” и “не”.. нечестно..

  3. Вярвате ли в любовта? не??????

    WTF-Пърдяли ли сте на атракцион в увеселителен парк?
    Мисля, че тук избухнах в неистов смях и всички в офиса ме изгледаха накриво. Тоя въпрос ме разби.
    Иначе е супер да има раздвижване на блог-пространството. Аз лично не знам дали ще се включа.

  4. Нееее :)))
    Ти си единствената, която не е целувала горкичкия нехаресван човечец. Имам чувството, че някъде там съществува индивид, който е имал достатъчно карък, че да бъде себе си и достатъчно късмет, че всички да се юрнем да го целуваме. Ти обаче нещо излизаш от картинката. Сигурна ли си, че не го познаваш? Или че не си безсрамна?
    И понеже искаш да те питаме за някоя от историите… аз питам за изядените насекоми и уволнените хора.

  5. @fen В любовта не се вярва. Или я има или я няма. Въпросът е, че нямаше как да дам за отговор да-не. А не вярвам съвсем в да-то. Обичам всичко и всички, радвам се на всичко и всички, но Любов… не мисля.

    @Svetlina, може би защото съм се дърпала от играта на бутилка. Просто не ме кефи идеята да целувам ей така. А за безсрамното – не бих участвала в “Цената на истината” 😀 😀 😀 но съм сигурна, че съм безсрамна. Лошото е, че понякога наранявам хора заради това си качество. Но пък се чувствам истинска.. абе балансът е сложно нещо 🙂

    Историите: Който е написал “не” за насекомите или няма връзка с реализма или не е ял череши. Ама моля ви се! Средностатистическия човек изяжда около 8 паяка по време на сън за целия си живот. И те ще ми разправят, че не били яли насекоми…

    Уволнените хора… само една е. Преди две седмици 🙂 Луда холандка. Която не си вършеше работата. Отначало трябваше да ми е колежа, но постепенно зависеше толкова от мен, че въпреки че трябваше да покриваме различни смени тя отказваше да работи без мен (т.е. работех повече часове и отделно тя не правеше почти нищо). Аз съм малко или много вълк-единак и предпочитах да свърша работата вместо да й обяснявам за 1000+ път че не може да приема декларации без копие на лична карта или други подобни… Накрая не ми издържаха балансите и реших да “скъсаме”. Казах й, че не искам да работя с нея и че тя трябва да се махне, а момичето ми каза, че има толкова нещастен живот, че единствено работата с мен я крепи от самоубийство. Туш!

    В крайна сметка аз я убедих, че няма да се самоубие и че може да идва да си говори с мен ако има проблеми, но че няма да търпя да ми се меси из работата. И след няколко часа увещания и плакане (честно, все едно късах с нея…) накрая се примири.

    За тези две седмици съм я виждала 4 пъти като всеки път има нещо за споделяне, но си е жива и здрава 🙂

  6. Не само съм ходила насън, ами съм говорила и по телефон през това време, та после имаше кой да ми разказва неща които мислех, че не са се случили.

  7. Хахаха, браво, Миро! Паяците – еми… не. Но най-много точки определено губиш от въпрос номер 3 🙂

  8. Хахахахх… да си поспалан/а е изкуство, което не владея. За жалост имам толкова болен биологичен часовник, че се будя всяка сутрин в 8:46 🙂 А на блога ти попадам за пръв път, но смятам да се застоя (заради страхотното име.. )

  9. В каква банда си участвала? 😀 Музикална или сте обирали случайни минувачи? :P~

    … и сложи малко повече твои снимки из блог-а. 🙂

  10. Хах! 🙂 И аз съм бил в такава вокална група. Виж пък хора не съм обирал… :Р

    Нещо не мога да се оправя аз в http://www.naddito.com днеска не съм наред с ориентацията. 😀

  11. Благодаря за коментарите. Аз не поствам толкова редовно но се надявам наистина да ти хареса 🙂 И браво за background check-a на всеки коментиращ 😉

Leave a comment