Кратка равносметка от 2013

2013 беше нелоша година. Имах повече очаквания (харесва ми числото), но и това което получих си е супер.

Успехи:

  • Посетих/живях в 4 страни и 5 емиратства: България (за юбилея на татко), Оман, ОАЕ, Тайланд и Дубаи, Абу Даби, Рас ал Кайма, Ал Айн, Шаржа.
  • Видях бродуей шоу “Чикаго”, транвеститско шоу “Тифани” в Патая (едно от топ кабаре шоутата в света),  Цирк дю Солей “Дралион”, видях Илюзионистите (не ми хареса особено), 2 Санданс партита на Палмата (където видях доста добри музиканти като Стив Анджело, Рудиментал, Джамирокуай, Дъ Килърс, Мартин Солвейг и още и още), Дейвид Гета концерт, участвах в празнуването на победата на Дубай за Експо 2020 (в задръстване) и естествено гледах фойерверки от задния си двор – Бурж Калифа (най-високата сграда в света за в момента)
  • Сдобих се с невероятна камера,Nikon D600, 16-35mm VR, с която запечатах доста моменти.
  • Станах мениджър (не на неща и работа, а на хора) преди 25тата си годишнина. Интервюирах, и наех 4 човека, обучих общо 7 на работата и съм главна отговорна за цял отдел.
  • Не се издъних и веднъж в работата, което пък доведе до годишен бонус и увеличаване на заплатата.
  • Участвах в инициативата “Изгуби Кило – Получи грам злато” и изкарах 5 грама.
  • Подхотвих се (успешно) за половин маратон.
  • Имахме 4 годишнина заедно, работили сме на 4 работни места заедно, виждаме се 24/7 и още не сме си омръзнали.
  • Карах сандборд, ходих в пустинята 10+ пъти, гледах състезание с камили, лъкатуших се с моторна лодка и катамаран в арабския залив, бях на Октоберфест в Дубай
  • Ядох скариди, ревен и други интересни неща
  • Задържах се в 1 жилище за повече от година (не ми се беше случвало от 2007)
  • Успях да заделя пари за мечтата ми за 2016
  • Приеха ме магистратура без да съм кандидатствала.

Неуспехи:

  • Не успях да намеря време да посетя Индия, Кения и Шри Ланка както бях планирала.
  • Да съм мениджър на отдел ми носи стрес и станах по-напрегната отколокто ми се иска да съм с хората около мен.
  • Имах работни седмици от по 120 часа за да успея да си свърша работата (сега спаднаха до 70 така че си е половин успех)
  • Подготвих се за Маратона, но нямах време да отида.
  • 5 грама злато ама съм си същите кила (кантарите им бяха зле и пих литър вода преди да се изтегля)
  • Не намерих време да гледам формула 1
  • Катастрофирахме (Не е толкова неуспех, но си беше неприятно).
  • Нямам време да карам магистратура тази година.
  • Не намерих достъчно време за семейство и приятели (не толкова, колкото ми се искаше).

Неща които не са се променили:

  • Същите 55 кила
  • Същия инат
  • Все още вегетарианка
  • Все още влюбена
  • Все още винаги навреме
  • Все още плача като видя random несполучил член на обществото
  • Все още не мога да плувам
  • Все още с алергиите си

Лично пожелание за 2014:

  • Окотоберфест Мюнхен
  • Дисниленд
  • Рим
  • Proficiency Certificate English
  • Б2 или С1 холандски
  • Златния триъгълник Индия
  • Кения
  • Още едно Цирк Солай Шоу (вече е запланувано)
  • Нов обектив
  • Да намеря време за маратона (и за други неща)
  • Любов, здраве и щастие (на всички го желая)

2 thoughts on “Кратка равносметка от 2013

  1. Нещо първия път не се постна коментарът ми! За много години, Наде! Радвам се, че си имала толкова прекрасна година, и за мен беше такава. Радвам се, че знаеш как да живееш! (за)пази се!

  2. Дойде ли края на годината ние винаги си правим една равносметка дори не съзнателно.Може би точно заради това не харесвам новата година и за мен е ден като ден.Тогава е времето да се сетим какво сме си обещали миналата година, какво сме успяли да постигнем от желаното и какво все още не сме направили.Харесва ми списъка който си направил, но това с алергиите не знам как ще са отървеш когато го постигнеш драсни някой ред да ни кажеш та и ние да се отървем от тях.Поздравления, че си намерил време да пътувш това е важно.

Leave a Reply

