Седмица 1

Началото на 2014 в личен план беше белязано от мнооого фойерверки (около 500 000 и световен рекорд)

На Палмата

Както и в центъра (където бях аз)

Ако ви се гледа дългата версия на второто видето, заповядайте. Този фонтан го гледам (и слушам) всекидневно

А от глобална гледна точка новините които ме достигнаха бяха малко. Основно смъртта на чичо Фил от шоу което ми се чудят, че никога не съм гледала: Fresh Price of Bel-Air’s; Студът в Кабул (и на други места по света); бомбата в Русия, убила 14 души; И наводнението в Португалия.

 

One thought on “Седмица 1

  1. След като изгледах това,което ни предоставихте във видеото вече разбирам защо всеки ден му се насладждавате, действа толкова успокояващо и някак си започваш да се вълнуваш за това какви неща хората правят по света и замечтаваш и в нашата страна да постигне подобни архитектурни шедъоври.Фонтани,които са с музика и все едно водата танцува не може да се видят на друго място.Тази нова година постави нашалото си доста шумно с фойерверки които е нормално да с в рекордите.

Leave a Reply

