Marketing department fail

Гледам си клипче от маркетинг департамента на университета (Холандия) и случайно се загледах в related videos. Азис ви дебне зад всеки ъгъл 🙂

related-video

Search terms

Колкото и лошо настроение да имам search terms от блога ми винаги може да ме разсмеят. Хората ме намират с най-невероятни неща. Ще публикувам само от последните 3 дни, тъй като иначе постът ще стане километричен 🙂

какво е първа пролет (2) : Аз не знам как да го разбирам освен първият ден от астрономическата пролет… ама явно някои хора и за ова се колебаят.

ако имах златна рибка (2) : Ама няма да я намериш в гугъл… иди сред природата.

мусофобия (3) : Добре бе, кой го гони ча такъв страх от мишки, че знае точното наименование на фобията…

maski na mecho puh fax (1) : Факса на Мечо Пух го нямам. И телефонния му номер даже го нямам, но ако искате – една останала лепенка за тетрадка с картинка на Мечо Пух ми се намира 🙂

ако ти се пуши кажи (1) : И да ми казвате и да не ми казвата пак съм си непушач 🙂

как да накараме момич (1): Помолете учтиво. Ако пак каже “не” питайте по-настойчиво, а ако много държите да я накарате просто показвайте обратното с държанието си 🙂

първа пролет през 2009 (1): беше слънчева. За разлика от втора и трета, които бяха преобладаващи.

кога е първа пролет (7) На 12 март 2009 в 13:44

как да кажа на детето (1): Зависи какво… ако искате да им кажете, че няма Дядо Коледа – никога няма правилен момент, дори и в края на Март не е подходящо, но ако искате да им кажете, че сте им купили примерно wii и в 3 през нощта да им го изкрещите в ухото пак ще се зарадват.

Как да сложим ъгли в б (1): Ами пишете го по-печатно и то ъглите от само себе си ще станат 🙂

kakvo jivotno sam bila (1): Абе латинско някакво ще да е, че като гледам – нов живот и пак не владее кирилицата това животно.

туризъм първа пролет (1): За  първа пролет препоръчвам селски туризъм. Ако много държите може и градки в парка.

успех късмет пари при (1): Нека да позная финала – ‘пари при пари отиват’ 🙂

пожелания за мотори (1): Тук малко ме затруднихте, но… Да си жив и здрав, малко да харчиш, бързо да вървиш. Мисля, че е универсално 🙂

пиян съм (1): И какво трябва да ти помогне блога ми?

Джулия-7 (1): Ако е пияният човек от горният ред и 7 означава, че вижда седморно: марш от тука и отивай да спиш!

как да спечелим от тот (64): ох.. какво да ви правя.. ето как

мечо пух-мисли (1): От мен една: Понякога седя и си мисля, а понякога само си седя. И още една: Единственото по-хубаво от гърненце с мед са две гърненца с мед. И още една: Ако ти ще живееш 100 години аз искам да живея 100 години без един ден, защото не мога да живея и ден без теб. И се спирам, че иначе ще стане дълъг постът 🙂

филм за кама сутра (1): Филми ПО Кама Сутра – бол, но ЗА Кама Сутра.. не знам някой сетил ли се е да направи.

хаус-фолк (1): отпимисити…

хълцам (1): Пий вода.

Никога няма подходящ (1): Никога е доста време…

аз съм на 9 години как (1): Не знам как.

коя съм аз бе (1): Ами не те знам коя си, ама аз съм тази.

вреди ли пушенето на н (1): Точно на Н мисля че не вреди, но на много други работи вреди.

ще намеря сили да кажа (1): Браво, намери! Не е хубаво да се крие.

столица на белгия (1): За една знам – Брюксел. Ако си намерил и други верни отговори – пиши ми.

lloret de mar работа (4): За едноседмичния си престой в Йорет де Мар се запознах с около 15 българи, работещи там. Ако отидете там идете при едно от трите момчета в Бургер Кинг и ги питайте как да си намерите работа. Има и една пиянистка в 5 звезден ресторант и една касиерка на техно клуб… намират се българи – не е като да няма.

кажи ми нещо мило (2): Имаш много хубави очи.

благодаря е малко да ти кажа (1): А ‘много благодаря’ става ли?

ще вали ли на 26 март 2009 (1): 50 на 50…

тримата мускетари еро (1): Атос, Портос и.. Гледай Slumdog Millionaire да разбереш за третия

ако , кажи, за да (1): оп, ама, или, ха сега де.