Завръщане

След около година отсъствие реших да подновя писането в блога си. Не че съм помъдряла или смятам, че имам нещо важно за казване. Не че не съм заета до гуша със стаж, дипломна работа, нов бизнес, разрастващо се хоби и какво ли още не. Просто… ами видях някои от нещата които съм писала, взеха, че ми харесаха… И бях изумена как изобщо не помня мисълта ми да е текла по такъв начин. Станала съм реалист и изглежда трябва да имам блог, за да търся другите истини.

Нямам време, не знам дали ще мога да пиша изобщо, но определено ще се старая.

7 thoughts on “Завръщане

  1. Дам, завърнала си се. Welcome Back и ми кажи какъв е новият бизнес и разрастващото хоби😉

  2. Здравей ! Радвам се че си започнала да пишеш пак🙂
    Статията за Истанбул е много добра.

Leave a Reply

