Blog Action Day – Climate Change

Вероятно съм една от последните днес, която пише по темата. Но цял ден мислих какво и как да представя – да преведа хубава англоезична статия по темата, да намеря мотивиращи слогани, които ни карат да сме по-добри? Да, но всичко това може да видите тук тук тук и дори тук .

Няма да се старая да съм различна и уникална, защото се борим за едно и също (или поне коментираме едно и също). Ето защо, ще ви покаже какво има около мен, а вие погледнете какво има около вас и така заедно ще направим глобалната картинка на това, какво може да загубим.

Аз мисля, че си заслужава да се боря за това, а ти?

Мотото ми в живота е, че трябва да започнем от малките неща, за да може да имаме сили и амбиция да променим големите. И като заговорихме за малки неща, вижте как тази малка госпожица говори на хора от обединените нации:

И послено, но не и по важност: пробвайте да намерите време за този филм (Home). Ако ви трябват субтитри, мисля, че може да го намерите и във vbox.

Дано успеем всички дружно да се позамислим как може да променим живота си, за да помогнем на планетата си.

One thought on “Blog Action Day – Climate Change

Leave a Reply

