Нещата

По принцип съм много щастлив човек. И всеки малък детайл може да ме усмихне. А една игра се опитва да ме ограничи до САМО шест неща, които ме правят щастлива. Нека пробвам.

1. Усмивките по улицата. Не е никак трудно да се усмихнеш, а хубавото е, че като го направиш, ти отвръщат. Всички вариации са прекрасни: от продавачът на цветя, който ми се кара ако не го поздравя, до дядото, който винаги подрязва плета си или напълно непознатите, срещайки се с мен по тротоара. За да бъда честна, трябва да си призная, че всички усмивки ми действат така, а не само тези по улицата🙂

2. Времето. Онова, метереологичното. Харесва ми абсолютно всичко! От дъдж, студ и облаци през слънце, падащи листа и дъги. Просто всяка сутрин, с поглеждането през прозореца, се усмихвам на новото.

3. Пътувания. Това май всеки го знае за мен. Обичам да пътувам. Много и навсякъде. Дали ще е сама, със семейство или приятели няма особено значение. Самата идея, че съм на ново място ме изпълва с радост.

4. Да си крача сама по улиците. (Май с Васи си приличаме доста, имайки предвид колко обожавам джаз :)  ) Това ме изпълва с такава тиха радост, че може да ме отнесе в страната на мечтите за часове. И изобщо няма да усетя, че съм изминала еди-колко-си-километра. От съвсем скоро тези самотни разходки се сдобиха и с нов gadget – фотоапаратът ми. Та.. да ходя сама по улиците, да ми се усмихват, а аз да ги снимам какви са ми веселички е радост, която изживявам по 4-5-6 пъти седмично.

5. Брат ми. И даже не виждам смисъл да коментирам това. Просто ме прави щастлива и точка🙂

6. Провидението (Еми не намирам по-точна дума). Фактът, че цял живот планирам нещо, а става нещо ама коренно различно, но също толкова уникално приятно винаги ме е радвал. Просто не се боря с течението, защото знам, че накрая ще ме чака нещо приятно. Напротив, плувам СЪС него и полагам труда си в насоката в която ме отнася – гъвкавост и способност да се пригодя към всякаква ситуация. Един вид – work-a-holic in a flexible manner.

И много много малки детайли, които наистина няма как да опиша.

Leave a Reply

