Неизбежности

Днес се чувствам като призрак. Всеки и всичко минава през мен без да ме забелязва. Сериозно започвам да си мисля, че не съществувам. Никога не съм се чувствала толкова сама. Щом опрях да пиша сдухарски глупости в блога си по време на сесия..

Все си мисля, че изразът “Каквото си надробиш, такова ще сърбаш” е правилен. Е какви ли съм ги дробила, за да дойде днес?? Не знам. Но ще мине. Всичко, винаги минава.

А докато мине ще стискам палци на майка си и брат си за успешно пристигане в Испания, ще стискам палци да мина изпитите си в четвъртък и петък, за да успея да отида при тях и да изкарам едно незабравимо лято. И ще стискам палци за.. който пожелае. Пращам ви много усмивки и късмет. И обещавам да не сдухвам повече. Честна туристическа!

6 thoughts on “Неизбежности

  1. усмихълите са приети и започвам да препредавам напред! стискам палци и аз за изпитите ти!

    Днес с това ме събудиха! поздравче!

  2. Алкохол не употребявам🙂 Вече. :)))) Иначе мерси за предложението все пак. Апък и сега отивам да живея за един месец в града в който правят испанската бира San Miguel. Така че може и да се възползвам от предложението🙂

Leave a Reply

