Оранжев живот

Харесах идеятана Алекс Камбуров да опише година от живота си със снимки. Толкова ми хареса, че исках да проявя конформизъм и аз да правя същото, да намеря сили да продължа една година. Той предложи да давам за блога му, но ще падне голям спам ако го направя. Ето защо просто ще си направя лична папка. Сигурна съм, че след години ще ми е интересно, а ако някой ми каже: Какво ми обясняваш, че много помниш! Я кажи какво си яла на 17.05.2009. Ми ще му кажа пък..😀. Ще има обаче и малко за сайта, онзи който правя вече от месец. Та там ще има рубрика: Orange world, където ще публикувам всичко оранжево в живота си. И то малко по-професионално – не само с телефонче. А уникалните, които съм заснела с телефона ще са за тук.

Остана само да намеря време да оправя сайта🙂

Лек ви ден и ето нещо оранжево за което може да помислите:

p4290374

(Qweensday, 2008, Leeuwarden, 17:50)

Leave a Reply

