Пожелания за 2009

Не съм писала от много време. Мисля, че така и трябва. Сега е време за семейството. А и той като още не съм решила съдбата на блога (вече имам сайт) не съм убедена трябва ли да занимавам, вас, с моята персона. Това обаче си е лично за мен. Едно списъче – да има някъде черно на бяло какво искам от 2009. А ако и вие искате да пуснете вашия списък при мен ще ме направите много щастлива.

Няма да ги степенувам, а вие не ми се смейте🙂
1. Имам нова квартира.
2. Живея със същите хора.
3. Завършила съм успешно образованието си до момента.
4. Избрала съм къде искам да живея първата половина на 2010 – Катар, Южна Африка, Тайланд, Испания, Австрия, Германия..
5. Продължавам да съм усмихната, обичана, обичаща.
6. Притежавам едно невероятно фотоапаратче🙂

Ами да ви кажа честно, не ме бива в плановете. Пожелавам си да се усмихвам всеки ден и да плача само на тъжни филми. Да обикалям навсякъде и да имам дом в който да се върна. Да познавам много хора и да имам истински приятели. Да не губя лещите си и да нямам време за лоши мисли.

А на вас пожелавам успешна 2009 година🙂

29 thoughts on “Пожелания за 2009

  1. 1. Нова любов
    2. Повече пари

    Друго не ми трябва. И аз искам нов фотоапарат и да си стегна количката както си искам и джаджи за компа и лаптоп и какво ли още не… Нова квартира ще си търся… Но в общи линии горните 2 желания ще ми удовлетворят емоционалните и материални потребности, а от тях ще бъдат задоволени много конкретни нужди и капризи🙂.

  2. Ами пожелавам ти наистина спорна 2009!

    Искаш списък и от мен? Какво искам да ми се случи през 2009 ли?
    Ето един много конкретен, макар и непълен, примерен:

    1. Януари: Намирам си нова работа, за поне 1500 лв, т.е за нормална за специалността ми и текущите ми познания заплата.
    2. Февруари: След едномесечното предизвестие съм вече на новата работа.
    3. Март: Почвам първо ниво английски.
    4. Април: Лягам си с колежка от курса.
    5. Май: Пускам, завършен на първо ниво, http://www.bg-astrology.com – основната задача за 2009.
    6. Юни: Празнувам 32 рожден ден с идеята, че 5 години по-късно трябва и ще съм милионер.
    7. Юли: Започвам http://www.date-dreaming.com – втората задача за 2009.
    8. Август: Направил съм 6 месеца на новата “стара” работа – време е за промяна, целта е 2000 лв заплата.
    9. Септември: Записвам второ ниво на английски.
    10. Октомври: Пет месеца след пускането на астро сайта вече съм избил първоначалната инвестиция и почвам да си клатя краката🙂
    11. Ноември: Лягам си с друга колежка от курса.
    12. Декември: Пиша поредния тъповат и абсолютно безсмислен план, за 2010, в блога или сайта на Надитуу😉

    Доволна?

  3. Аз не смея да си правя планове. Винаги нещо се оплита и е по-лесно да не си правя точни планове…пък каквото стане. Поне няма да съм имал напразни идеи!

  4. А бе май трябва да мечтаем малко повече ,а пък то ще е каквото дойде.Весела нова година , настроение, любов,благоденствие и наздраве!… Аз май вече я почнах…

  5. Пожелавам си от все сърце да не срещам човек, който така да ме нарани. Пожелавам повече усмивки на всички.

  6. Колко жалко! Не знаем английски,а искаме заплата 1500………..просто щото имаме “вишо образование”. Боже колко мъка има по тоя свят, Боже!

  7. Хаха.. откога дават 1500 само на тия дето знаят английски? Знаеш ли изобщо за какво говориш..
    И между другото, нямам “вишо”.. Сигурно съвсем ще се побъркаш от мъка🙂 Не мога да те мисля обаче..

  8. haha…. преуспяват само тези, които умеят да правят планове. Ако си вярвате, че не можете да правите планове, до година по това време пак ще си пускате блогове със същите и подобни желания🙂.

  9. @Whiskey едно е да имаш планове за бъдещето, друго е да поставяш конкретни стъпала и пътеки пред себе си. Знам какво искам от живота като крайна цел, а начина по който ще постигна това… може да е отляво..може да е отдясно.. може и обратен завой да направя. Крайната цел е важна, но пътят също трябва да е интересен. Та в този ред на мисли смятам, че не трябва да поставям тооолкова конкретни цели за близко бъдеще.

  10. Ей ,заядлици ,я се поспрете , Нова година е все пак, догодина какви ще ги вършите -същите ,е поне една вечер да сме само позитивни доброжелателни и благонравни!Ха, пак наздраве !Или пък ,ако толкова ви сърби се пробвайте на мен-дядо Вали носи на шеги и майтапи ,тухли четворки ,торби с цимент -от старите-50 кг., на бой и пр. …. от едно съм се увардил досега и мисля да го пропусна, че нали чиляка за едното красно име живее

  11. 1. Догодина по това време котката ми да не е съборила елхата ми поне 3 пъти…
    2. Да не е изяла хамстера ми…
    3. Да съм бил на поне 3 концерта…
    4. Да си взема новия чопър…
    5. Да повозя котка ми поне веднъж на мотора…
    6. Както тази година усмивката и “козлето” от ръката ми да не угасват…
    7. Да науча сайта ти…
    8. Догодина по това време да си викам: еееее… а как се напих на предната Нова Година…
    9. Нова любов….хммм…по-добре човек до мен, с който да се разбираме….
    10. …. Да не съм падал нито един път с мотора…

    Това е моето скромно списъче с желания… пожелайте ми успех!

    А на теб ти стискам палци за пътуванията, аз лично предпочитам първо България и после извън страната. например Индия…

    За тази година
    Москва-чек..
    Истанбул-чек..
    Букорещ-чек..
    Сибир-чек..

    безценно….За всичко останало МастерКард😀

  12. @vali: те анонимните мишки-хейтъри за едното заяждане живеят.. и за мъката, тяхната и хорската.

  13. 1. da se vyrne priqtelqt mi ot 4ujbina i pak da sme zaedno
    2. vsi4ki vky6ti da sa jivi i zdravi i az vklu4itelno
    3. da si vzema izpitite
    4. da si namerq rabota po specialnostta

    maj tova sa moite jelaniq🙂

  14. Колко мъка по тоя свят , Боже! А бре Йордане,а бе Йовков ли си , слез и ги напляскай тия малките, ей тъй предновогодишно, и после ги погали с благото си перо , та белким мирнат и да разберат во веки веков, че винаги е имало и зло и добро… и после пак и пак и пак!….. Ей , ама кой каза Наздраве?

  15. Към Алекс- И нашето коте ,което на 1 01 09 г.ще направи 9 месеца събори елхата посреднощ и веднага се гушна при мен,но първата ми мисъл беше -добре ,че не го е убил тока от светлинната украса … мисля , че след като направят година, година и нещо, се успокояват и белите намаляват, важното е да се изтърпи дотогава .Весела нова година и…. Наздраве!

  16. Хей Нади🙂 И аз бях намислил да си направя една равносметка на моя си блог и да напиша какво искам през новата 2009 да ми се случи, но видях твойта статийка и реших да напиша и мойте си искания :)))))
    1. Да съм здрав и моите роднини🙂 Без това ще ми е трудно да изпълня всички останали неща🙂 хахах
    2. Да не се натъжвам за глупости повече !
    3. Да намеря помещение за малка работилничка където да си бачкам на спокойствие :))) (луд ли съм ???)
    4. Да срещна някоя мацка с която да си се разбираме :П
    5. Да се науча да карам сърф в Биариц🙂
    6. Да изкарам книжка за кола и за мотор.
    7. Да си взема мотор.
    8. Да стана по-организиран !!! (това ми е мнооого нужно :))))))
    9. Да запиша докторантура.
    10. Да запиша курс по испански език и да го науча малко :))
    10. Да науча няколко трика поне през тоя сезон на сноуборда ….
    Айде няма да изнаглявам и ще спра до тук🙂 Но списъка в моя тефтер не спира до тук, така че … от тук нататък остава само действие :)))
    Пожелавам ти да ти се сбъднат всичките желания ! Продължавай с усмивка само напред и да ти се сбъдват мечтите за напред🙂

  17. Всеки иска да му се сбъднат желанията. За това нека си ги пожелаем тихо и на ум. Дано пък станат. Честита Нова Година, нека е едно добро начало за всички, и да няма толкова недоволни от всичко… :>

  18. Да спра да се тормозя от хорските глупости.

    Да имам мир в душата.

    БОГ да ми дари успех във всичко!

  19. 🙂 За много години … ии.. имала си и изразителни очи😀

  20. Като ти видях снимките в конкурса може да те сложа на първа позиция в моя wish list😀

  21. А моите желания са да събера всички велики духове на предците и те да отсъдят и времето и смисъла и пътя…
    Желая на всеки, оново, което най-силно желае да му се сбъдне!!!

Leave a Reply

