Коледни нещица част 1

Много от вас сигурно за чували за един от най-известните вентрилози в света – Джеф Дънам. Ако не сте чували името му, то най-вероятно поне сте гледали някои от неговите изпълнения (примерно Ахмед, мъртвият терорист, Achmed the Dead Terrorist), гледана повече от 73 милиона пъти в youtube:

Винаги присъстват няколко основни героя:

Ахмед (Achmed):

Хосе Халипиньо (Jose Jalapeno):

Уолтър (Walter), любимецът ми:

Пийнат (Peanut), другият ми любимец:

А сега, специално за Коледа, Джеф Дънам е решил да ни зарадва и с коледен филм с любимите ни кукли: Very Special Christmas Special:

Което определееено зарежда с много положително настроение. Препоръчвам ви го🙂

2 thoughts on “Коледни нещица част 1

  1. Любимо… Брат ми ми наду главата, докато ме накара да го гледам… Сега само питам за още!🙂

  2. Джеф е номер 1. Гледах го, обаче не е като едновремешните, макар да има интересни моменти. Особено Ахмед – половината беше повторение на Jingle Bombs, което се върти в нета от вече няколко месеца. На първото му Де-фау-де, направо се напиках от смях.

Leave a Reply

