Коледни нещица част 2

Коледа за вас може да изглежда като нещо мноооого напред във времето, но тук, в Холандия я празнуват на 5 Декември. Магазините са заделили цели етажи за коледна украса, разнообразна по цветове и форми, в повечето случаи стъклена (обожавам този факт). В повечето случаи една топка струва към 70 цента, но всяко правило си има излкючения🙂 и както винаги в Холандия – големи промоции не липсват. Тази година, за ралика от миналата, ще карам Коледа в България, но все пак реших да украся стаята си и да си докарам малко празнично насроение за месеца.

Избрах консервативна (и евтина) украса от златисто бели и червени топки, малко шишарки, свещи. В момента съм и в процес на слагане на снежинки, ще ви покажа (по-надолу) снимка на една от тях.

И така… ето я моята коледникава стая🙂 dsc01325

Имам си лампички, коледна шапка, топки, а на леглото може да забележите и подарък за именния ден на една приятелка (снимките са снощни).

dsc01326

По-голяма част от украсата е от миналата година (топките), но има и нови попълнения – свещички.

dsc01327

Като съм вложила и маалко творчество, използвайки подаръчна кутия за вино като част от украсата🙂

dsc01328 Имам си и една черна топка🙂 която пък е подарък от миналогодишна промоция на Макдоналдс. Както забелязвате съм използвала до такава степен въжето на щорите, ще цял месец няма да мога да ги вдигна🙂

dsc01331

Ето и единствената снежинка на прозореца (пеперуда с шарки като елха). Поровете се из интернет, има много красиви модели на снежикни, а с тях може с възможно най-прости средства да постигнете интересни резултати.

Другите Снежинки ще са по стената, защото тя е тъмно лилава и те ще изпъкват повече.

dsc01329 И last but not least – Do not disturb еленчето ми за 0,50 Евро, което стои гордо окачено на вратата ми🙂

За сега това е всичко, скоро ще сложа още малко снежинки (никак не обичам гирлянди) и за жалост няма да мога да направя като миналогодишната си ваза (голяяяма стъклена ваза, пълна с топки, шишарки, коледни лампички и сребристи хартийки), защото вазата е счупена😦

Това беше студентската ми идея за украсяване на стая. Надявам се ви е харесала🙂

5 thoughts on “Коледни нещица част 2

  1. Готино! Чак ми вдъхна желание да поукрася вкъщи. Нищо, че по празниците няма да сме си у дома!🙂

  2. Хахаха….. ами да🙂

    Коледната шапка ми е подарък от един пъб, който посетих Август месец. Явно хората знаеха много добре кога ме хваща коледна носталгия и се бяха погрижили за мен. Имаше изкуствен сняг + раздаваха коледни шапчици и пускаха коледни песни. Какво му трябва на човек през август🙂

  3. Хубава украса, винаги трябва да има красота около нас на тези празници. Аз също си имам малка елхичка на хладилника и висулки на завесата. И венец на вратата.

Leave a Reply

