Белгия – преди

Утре сутрин заминавам за Белгия. Знам много за държавата, не знам кое ще успея да видя, но определено ще си купя от белгийския шоколад, който се води най-добрия в света

(Да, белгийския е най-добрия… насова заблуда е, че това е швейцарския.. както е заблуда и, че пиците и спагетите били италиански, след като си се знае, че са китайски..)

Честно казано, не отивам там на почивка. Университета ме изпраща, за да правя интервюта на туристите и да ги питам дали смятат, че района е все още автентичен или малко или много комодифициран. Имам 2-4 дни и ще съм само в Брюксел, ще имам мнооого работа през това време, но задължително ще отделя време да се почувствам като пътешевственик.

Между другото един човек наскоро ме пита кои са трите страни които искам да посетя точно в този момент. Казах Тайланд, Южна Африка и Куба, но съвсем забравих колко много искам да поживея в Люксембург. И като цяло… не мога да се задоволя само с три държави… Искам да видя всичко и именно за това уча туризъм. Очаквайте ме налична след няколко дни🙂

14 thoughts on “Белгия – преди

  1. Дааа… Белгийския шоколад е великолепен! Донеси ми малко, моля!🙂

    Приятно прекарване🙂

  2. Еха, приятно изкарване! На мен си ми липсва Брюксел. Колкото и да го плюят за времето, аз си го харесвам.
    Само приятни и свежи моменти🙂

  3. Приятно прекарване и от мен.
    Аз бях там миналата есен и останах очарована от града. Страхотно място. И съм направила същата снимка с шоколадения фонтан, той се намира точно до Манекн Пис.
    И аз не пропуснах да си купя шоколад – домъкнах в София 4 кутии с шоколадови трюфели. Още помня насладата….

    Have fun

  4. “Очаквайте ме налична след няколко дни” wow това прозвуча доста съблазнително🙂

  5. И все пак аз предпочитам швейцарския шоколад. белгийския guylian колкото и да го хвалят не бих заменила за него стандартен Lindt. а що се отнася до китайска пица, още не съм яла. то в този ред на мисли шоколадът би трябвало да е мексикански, гайдата и шкембе чорбата шотландски и т.н. какво значение има, не е ли по-важно да видиш и това, о друго, и трето, пък кое било най-хубавото е въпрос на вкус
    забавлявай се там🙂

  6. в началото на октомври прекарах 4 незабравими дни там, от тогава не спирам да прекалявам с белгийски шоколад… чакаме те с още по-хубави спомени🙂

  7. Ох, как и на мен ми се прииска да хапна белгийски шоколад🙂 Приятно пътуване и хубаво време :))

  8. и аз също бях там това лято и за шоколада няма спор…..макар че за пицата не съм съгласна….но шоколада е убийствен:P

Leave a Reply

