Свежият ми ден

Свежият ми ден би бил като книга игра при която всяко решение води до страхотна ситуация. Началото обаче е винаги едно и също – алармата на телефона ми – Eartha Kitt – Santa Baby. Няма значение дали е горещо или вали сняг – коледа при мен е на почит🙂 След това следва едно баааавно протягане, с ръце, хванали се за горната решетка на леглото, поглеждам назад, към прозореца и слънчевата светлина, която се процежда през щорите. В свежия ми ден, дървото пред прозореца ми, където гнездеше една сладкопойна кукувица нямаше да е отрязано. Ритуала ми по ставане с всииички възможни видове протягане трае към 5 минути (когато не закъснявам за някъде), след това отивам за душ, зъби, лице, мотая си се по нощница още петнайсетина минутки, проверявам си пощата, слагам си любимия парфюм, цялата стая започва да ухае на момини сълзи и чак тогава поглеждам навън.

Тук започва книгата игра. Няма значение какво време е – дали пече или вали, дали е студено или духа вятър – отварям вратата към терасата и излизам за минутка две, да се насладя на новия ден. След това имам:

а) лекции – излизам навреме, мостът на канала пред вкъщи е смъкнат и не трябва да чакам да се изредят една камара яхти, часът е ползотворен, имала съм достатъчно домашно и се е получила добра дискусия, излязла съм на кафе с разни колеги, отишли сме на пазара на центъра с коли, за да си купим по едно spring roll, върнали сме се и сме продължили с час по английски, вече съвсееем разлигавени. Прибирам се, и преминаваме към точка б)🙂

б) свободен ден – занимавам се час – два с йога, имам време да поговоря с майка си и брат си, след това си пускаме някой филм със съквартирантите, готвим си дружно под звуците на яка музика (вчера беше палачинки на латино ритми🙂 ) излизаме на кафе, виждаме, че по всички магазини има 70 % намаление (цял месец през Юли.. рай… ) купуваме 2 торби с дрехи и една камара други глупости, прибираме се да почета малко каквото ми трябва за училище (обикновено е много интересно), после се събираме вкъщи и след това – диско.Там е ясно какво.

в) на работа съм – ами.. какво да ви кажа… да дойдат американци и да си оставят бакшиш както те си знаят – на 70 евро – 20 за мен. Или пък да има панаир в града и да дойдат група танцьори/музиканти и да се харесаме с някого.

Няма значение как ще протече денят ми. Каквито и решения да взема, всичко зависи от тази първа песен, от това първо протягане, от първата усмивка. Всеки ден е свеж и знам, че всичко си зависи от мен🙂

*Разказът е по действителни събития🙂 Не-свежите ми дни са може би 1-2 месечно, като ме хване много носталгия по България.

8 thoughts on “Свежият ми ден

  1. Всичко преживях в чужбина, но носталгията ме стопи тотално. Сега си живея в България. Работя като луд, но поне за сега не мисля да заминавам. България за мен е развносилно на истински живот. Успех!

  2. Интересно🙂 … При мен :
    а/Лекции – Излизам и тръгвам през джунглата от коли и дупки, за да стигна до университета. Карам лекции ,някой от които седя и си мисля за друго, а не за учене.Ако успея да се концентрирам от шума на колегите или яката колежка от дясно на мен🙂 ,карам цалята лекция.А ако не се разбираме с някой и отиваме в кафето.

    б/Свободен ден – спя до 10-11ч , ставам и обикновенно преди да си измия очите (и каквото и да е била друго) сядам пред компютъра и проверявам дали някой ранобуден познат не е писал…закуска…разговори по телефона с приятели/ки .Ако ми се излиза ходя на кафенце или по магазините да си купя някоя дрешка за идващия сезон…ако не ми се илиза ,седя пред компютъра и игря игири или пиша в блога ми или…филмче…
    Вечерта излиам с приятели и се лигавим до късно🙂

    в/На работа – ставам около 8ч ,зависи от сезона ,лятото ставам 6:30 -7ч … закуска , работа ,обяд работа …. вечерта изморен си вземам един душ , вечерям и пак засядам пред комп. ,ако някой “нахален” приятел не ме изкара от къщи

    Естествено това не е целогодишната ми програма за живота ми ,но е често срещана.

  3. Хареса ми оптимизма и последната мисъл, всеки един ден е свеж, просто трябва да му се усмихнеш и той ще ти се отблагодари!

  4. @Spirita – Браво!

    @Mirage – Без браво. Защо бе човек? Намери си яка работа! Звучи като че ли не си доволен от начина си на живот.

    @Надето & udo – Не ги уважавам тези конкурси. Мисля че тоя линк малко разваля идеята на блога и представата на хората за теб. Ако си харесваш гърдите, Наде, ок. Но иначе… ъъъ… не.

Leave a Reply

