И три дни яли, пили и се веселили.

Днес ставам на 13+7. Паметен ден🙂 През тази една година съм живяла 300 и няколко дни в Холандия, 19 в България, 10 във Франция, 4-5-6 в Бремен. Запознах се с много нови личности, останах приятелка с много стари познати, станах леля, бях влюбена, изнервена, вървях боса по паветата и подскачах на луд хаус. Смених 3 квартири, създадох “дом” с приятелите си, взимах изпити, давах подаръци, получавах такива, карах Коледа далече от дома, губих се, намирах се, изследвах, бях непукист.

Тази една година беше много неща, но май най-важното е, че спрях да съм тинейджър..

А за бъдещето си пожелавам
[AM 11:21:23] Veni: Chestit Rojden den,Nad!!!
Pojelavam ti tolkova zdrave,4e da u4udi6 medicinata,
tolkova 6tastie,4e da ti zavidqt angelite,
tolkova lubov,4e da ne moje da q zapi6e istoriqta!
[AM 11:21:37] Veni: (party)(^):*

И човек до мен, който да ме търпи такава, каквато съм – ексцентрично, вдетинено и оптимистично същество.

Мамо, благодаря, че си ме родила (най-хубавият подарък, който съм получавала на рождения си ден).

8 thoughts on “И три дни яли, пили и се веселили.

  1. Честито ти рождество!

    Още ми държи влага от мойто р.д. вчера и може би затова си позволявам да добавя нещо към последния ред от поста ти: майката може да е прекрасна плодородна почва, от която да покълнеш, но преди това е важна семката на баща ти. Без нея нямаше да си същата. Казвам го (всъщност го пиша, ама айде) без грам цинизъм. Просто ролята на таткото не бива да бъде подценявана.

    Поздрави!

  2. П.П. Това горе все пак ми е първи коментар тук, а забравих да напиша, че харесвам блога ти и го посещавам от (не)известен период време. Дерзай!

  3. Честит Рожден Ден и от мен. Доста неща си преживяла за тази година, пожелавам ти следващата да са три пъти повече, защото именно емоциите те карат, да се чувстваш жив.

  4. Честит рожден ден и от мен, Нади!

    Пожелавам ти само хубави неща и освен това, да си вдигаш телефона, че да мога да ти честитя на деня🙂

Leave a Reply

