Счупен Gmail с Firefox 3

И идея си нямам на какво се дължи тази ужасно досадна простотия, но е вече трети ден. Да съм си слагала add-ons за gmail – не съм, да съм с Firefox 3 oт 3 дни – не съм, а проблема е изнервящ. Ето screenshot на проблем номер едно:

Няма ми го полето за писане на съобщения… то не че успявам да пратя, било то и само със Subject…

А проблем номер 2 е, че чата не ми зарежда (както виждате Google Talk си работи). Ако пък случайно зареди, вместо 20 имена ще пише 20 пъти undefined…А аз толкова да защитавам Firefox и да бързам да си го тегля още от 1 ден….

3 thoughts on “Счупен Gmail с Firefox 3

  1. Да живее gmail че се оптимизирал без да ме пита и без да ми каже🙂 Че цели 20 и няколко дни ползвах IE, като искам да пратя писма. Ужаст…

  2. хах, верно че емотикона е интересен🙂 т’ва май иска да ми каже, че съм трябва да си мълча😀

Leave a Reply

