Моят Absolut-но идеален свят

Да си призная, едва тази година започнах да мисля за бъдещето. Преди това винаги всичко е ставало импулсвино и на късмет. И до днес ме питат защо уча туризъм в Холандия… ами хайде де.. и аз не знам. Хареса ми идеята, кандидатствах и 2 седмици по-късно бях приета. Мога да продължа така – импулсивно, не знаеща какво следва и спокойно мога да заявя, че ще ми хареса. Миналия месец бях във Франция и Германия. Август ще съм в България… догодина Англия, Испания, Белгия и (евевнтуално) Тайланд или пък Куба, Латвия, Полша… Светът е мой, нищо не е достатъчно далеч, за да ме спре да го видя и всичко е прекрасно.

И тук следва НО. Преди около 4 месеца си направих колаж. 12 снимки. 3 реда. 4 колони. Желания. В тези 12 снимки, подредени по личен живот, учение, работа както и с още 3 подразделения, със взаимовръзки между всички… Огромна част от снимките са приятели, семейство, прегръдки, спокойствие (да! имам си снимка на спокойствие). За това обаче ми трябва план.

Общо взето не искам не искам много пари или да се телепортирам.

Персоналния ми учител (имаме и такива дивотии) ме помоли да си визуализирам бъдещето след 5 години и беше БАМ – като снимка. Аз, довършваща някаква работа на лаптопа си, в овалната част на спалнята, седяща на люлеещ се стол, дъщеря ми (да бе, и това си представих, даже беше червенокоса) пълзи покрай мен, и чакаме семейството за обяд. Май само това искам от живота си – дом, семейство, работа, която харесвам… а ако може къщата да е в Хайд Парк – още по-добре🙂

Искам да има кой да ме обича и кого да обичам.

И ако желанието ми ви се струва скучно – заменям интересния си живот, за да имам точно този скучен живот.

*Поста е отговор на предизвикателството, отправено ми от Пешо

Ще ми е интересно да знам какво мислят един баща(Каладан), една майка (Бу), идиотски блог 1 и идиотски блог 2.

5 thoughts on “Моят Absolut-но идеален свят

  1. Много сладка картинка на бъдещето си описала. Пожелавам ти от сърце да се превърне в реалност.🙂
    Аa, благодаря за добавянето, и ти кефиш!😉

  2. Това повдига една тема над която доста съм разсъждавал, а именно че човек иска винаги това което няма и не оценя “достатъчно” това което има.
    Ако попиташ някой мои познати ,те биха заменили “скучния” си семеен живот с твоя и не биха се върнали изобщо назад, но ето че ти пък искаш техния.
    Странни сме хората.За мен щастието представлява, нагласата ти към света, ако тя е положителна и обективна ще си душевно спокоен и здраво стъпил на земята, ако е отрицателна ще си несигурен и ще искаш непрестанна промяна.
    Имам едно мото: Опознай себе си, за да разбереш кой си !

  3. Разбрал си ме грешно. Аз много харесвам живота си, а абсолютния свят е идеята ми за бъдещето – след като се наживея сега ще опитам и от спокойния живот.

  4. Идеалните неща са прости явно🙂 ( и най – трудно осъществими! )

Leave a Reply

