Нещо ново

От доста време не съм си оправяла blogroll, та днес реших да го променя малко. Отново не съм сложила всички блогове, които чета, а само тези на които знам линковете наизуст. В google reader имам повечко. Та тези блогове са ми много интересни в момента. С някои от хората се познавам отдавна, други не съм срещала лично, но сме си разменяли я писъмца, я чат реплики. Трети пък познавам само от коментарите им в техния и моя блог.

Това са хората, които чета сутрин преди да си взема душ или вечер, след тежък ден. И на тези хора дължа доброто си настроение.

Сигурно съм пропуснала някой много колоритен образ, но както вече казах – сложила съм само линковече, които знам наизуст.

Хора, много ме кефите, да знаете🙂

2 thoughts on “Нещо ново

  1. E радвам се че съм от “интересните”🙂 ! Аз също те посещавам постоянно и ми харесва начина ти на мислене и особенно на живот !
    Сигурно ще бъда заклеймен, но аз тайничко ти завиждам добронамерено, че си обиколила и ти предстой да обиколиш още много места по света.Надявам се в близко бъдеще и аз да започна една такава “одисея” ,защото досега не съм напускал България и все пак искам да видя свят и аз. “Бахти задръстеняка а ! :)”

  2. Ами… не мога да скромнича в момента. Има защо да завиждаш. Аз всяка сутрин се събуждам с усмивка и се радвам колко ми е як живота. А света е малък… не се плаши да пътуваш и да рискуваш.

Leave a Reply

