Къде попаднах?! vol.4

Къде съм попаднала – не знам, но къде не съм – не съм попаднала в държавата на бъдещите шампиони на Евро 2008. Холандия падна, 3-1… Мача беше интересен, някои от головете бяха случайни, някои от положенията бяха странно нереализирани… И на полуфинала отиват Русия. А комичното в случая е (колкото разбирах на холандския език по време на мача) че ЕДИНСТВЕНАТА година, когато Холандия е станала европейски шампион (преди около 20 години) е било с победа над Русия.

А толкова много исках Холандия да спечели… може би от грешни подбуди, но какво да се прави. Исках да спечелят, за да споделя радостта им тук. При всяка победа града ми ставаше оранжев (любимия ми цвят :)) ) хората се радваха като деца, всички витрини са оранжеви, плакатите по улиците, перуките на хората, както и пухкавите им шалчета, коронките по главите им, тениските – ВСИЧКО. Явно няма да видя победа на Холандия на европейско докато живея тук (още 2 или 3 години).

Още по темата Холандия :

Къде попаднах?!

Къде попаднах?! vol.2

и

Къде попаднах?! vol.3

3 thoughts on “Къде попаднах?! vol.4

  1. Руснаците напълно заслужено отстраниха Холандия. Нидерландският тим ми беше много симпатичен, особено Ван Дер Саар, но тази игра се брои на голове… и това й е хубавото!

  2. Русия е най-великата страна на света, много ясно. че ще бият холендерите. Живея от доста време в Холандия и това, което разбрах за хората тук е, че са умствено забавени по рождение.

Leave a Reply

