Българският книжовен език.

Не съм в България и не следя български новини, но чета доста блогове. Там попаднах на информацията, че българският език не е задължителен в училищата и че това е прието със закон. Мислех, че всички в България знаят, че има много дебати по въпроса (не че има какво да се дебатира де…) Днес отново попаднах на петицията, която подписах и видях, че има само 89000 подписа… сториха ми се малко и затова поговорих с познати в България какви мерки се предприемат, за да се спре тази лудост. Оказа се че огромен процент от тях не знаят за това. Явно нещата отново се покриват… И въпреки, че информацията може да намерите по много блогове – публикувам я и аз. Ще съм доволна, дори и ако само един човек успее да се информира от блога ми.

Проблемът е сериозен! Направете нещо по въпроса! Подпишете петицията!

2 thoughts on “Българският книжовен език.

Leave a Reply

