А какво липсва?

Пролетното почистване започна с чантата ми.
dsc00185.jpg
И с многото бележки, от онези, лепящите. Една беше със списък с храни, които ми се ядат

Зеле с моркови на Митака

В чантата ми има и друга – с полезни фрази на холандски

И значение ли трябва да дам?

Heeft het gesmaakt?

Явно е добре да дам…

Вкусно ли ви беше?

А третата с името ми на арабски.

Й

Надя, означава много.

Слушалките стоят на дъното, защото дойде момент в който тишината стана по-желана, а кърпичките и сапуна без отмиване… ами нещо нужно в една чанта.

Без Day-planner-а си и usb-то съм просто загубена, а учебника по френски, подобието на тетрадка, химикалите и маркера – нужно зло.

А знаете ли кое е най-тъжното. Още от неделя си нагласих студентската карта и едно евро в калъфчето и – за гардероба в клуба, а още не съм отишла. Стои си и ми се подиграва от портомонето – пак няма да имаш време за мен! Време или желание не знам какво ми липсва…

Гримове, парфюм и огледалце. Суетна съм, или пък е пролетната умора или пък искам повече… не се сърди, не ме анализирай, не си прави стратегии. И не съди за мен по съдържанието на чантата ми.

2 thoughts on “А какво липсва?

  1. Позната гледка. Някои казват дори на шега, че в дамската чанта по правило има всичко. При вас не откривам презерватив, пистолет, нож, спрей и плоско метално шишенце за “бърза глътка”… Майтап бе, Уили!

Leave a Reply

