Kирчо Champions League

Кирчо е вече в голяма и жълта пощенска кутия🙂 очаквам го в следващите три до пет работни дни (в момента тук празнуват Великден).

За който не е наясно – почвам отдалече. Кирчо е награда (погледни вдясно) от едно много забавно състезание. Аз ще съм четвъртия му собственик. Ако желаеш да си пети – чети нататък.

Основните правила са да имаш блог, да публикуваш предишни и следващи победители и да следваш второстепенните правила🙂

Тъй като съм запалена по фотографията реших да последвам примера на Lotlorien и да направя нов “Конкурс по фотография”. Темите са две – “Моето добро дело” и “Момент”. Интерпретации се приемат. Снимката трябва да е правена специално за конкурса или поне да е правена след 29.02.2008 (не ме питайте защо си избрах тази дата – аз си избирам правилата). И тъй като пускам загадката ден след Разпети Петък католически вариант, крайния срок ще е ден след Разпети Петък православен вариант – 26.04.2008. Председател на журито ще съм аз, а всички бивши собственици на Кирето са поканени да бъдат жури “Глас в пустиня”. Отсега казвам, че съм много субективна, но няма да дам наградата на някой само защото го познавам. Поглезете егото ми и станете част от голямото семейство на Киро! Ще има и утешителни награди за трето и пето място – холандски лакомства! Ако нямаш блог пак може да се класираш в челната петица, но не и на призовото първо място.

публикувам си g-talk-a🙂 naddito Оттам нататък се сещайте сами как да се свържете с мен.

11 thoughts on “Kирчо Champions League

  1. Как се удостоверява датата на правене на снимката?
    Поясни холандските лакомства, защото иначе някой може да обърка.😉

  2. Кирето прилича на нашия Гого, ама в умален вариант. Гого го яздим по един определен начин под специалното ръководство на Кремена. Само трябва да цаня някой да ни снима🙂

  3. Хм, понеже добри дела не ми е известно да имам, пратих снимчица в категория ‘Момент’… пък каквото🙂

  4. Още днес ще се опитам да измисля нещо подходящо.
    Ограничения за снимката някакви?

  5. може дасе пробвам! дано пак не оплескам работата като предния път.

    БТВ, в Properties-ите на снимката може да се види кога е правена!

  6. Наде, а като имаш предвид че не слагаш ограничения, това значи ли че може да си я обработим или да напавим колаж?

Leave a Reply

