Представяне

Тъй като май не съм се представяла досега, реших да пусна няколко мои снимки – да ме видите.

Да започнем от факта, че имам две уши. И понеже много ги обичам винаги ги закичвам с обеци (имам огрооомна колекция от обеци и това е може би бижуто, което нося най-често. Скъпа съм обаче – ушите ми понасят само благородни метали)

Очите ми и те са две (противно на очакванията – трето око нямам. В този ред на мисли и трета вежда нямам). Цвета им е жълто-кафяво, да речем медено такова, понеже много много обичам мед🙂

Коса – хубава🙂 много си я обичам само дето се нуждае от подстрижка. Като малка съм била руса, сега лятото червенее, а зимата е почти черна – възможно е, но не питайте как. Била съм боядисано червена, на руси кичури, с 5 см дължина на косата, а в момента е…57см

Снимки:

линк едно линк две

3 thoughts on “Представяне

  1. Държа да отбележа, че всички части от колажа са все от мои снимки, а е толкова некадърен, понеже имам идея, но не ми се занимава в момента😛

Leave a Reply

