Моя пияна милост

Е точно като вчера от много време не съм се напивала. Най-интересното е, че никой на масата не ме е усетил, че съм пияна. Като се прибрах в стаята си обаче… Залитнах към компютъра който е успял по много колоритен начин да запечата пиянството ми – с логове. Не съм проверила още абсолютно всички логове, не знам с кого съм си писала и не помня 70% от нещата, но реших да поместя тук няколко, които ме спукаха от смях.

Naddi:
оле
сигурно от 2 години не см била толкова пияна

аман от пияно над
честно
ама много се напихг

леле
хълцам на висок глас
ок ли ще е ако тесъбудя
май не
май че ми е все едно
дали щ е те ссъбудя

2 часа е

трябва да ставам в 8
леле ако знаеш колко съм забавна
като спя
не
не ато спя
като съм пияна
леле
лелллллееееееееееееееееееееееее
много ми е весело

ух май не ми е добре писането
ама иначе
съм на 100%жена

усмихна ме до упи
и се хилих
то е същото де
леле

колко глупав става човек
карто се напие
амам много ми се чати с теб
само дето ми е жал да те събудя
днес един пияница
се блъсна в стенатра
стената
и после събори
огроооомна саксия
висока метър и 20
татко има рожден ден
става на 45
никак не обичам месинджъри

а аз защо ти пиша?
какво ти пи’ша?
ще го четеш ли
?
май икмам правописни грешки
ама няма да ми се цупиш много
хайде
отивам за дух
не дух, а душ
обещавам

ще си потърся скайп другарче
че ми омръзна дамонолозничя
хайде де
не те ли събудих
ставай
ставай
сравай
говори ми ссе

усещам те будна
не може да не си
бтв движенията ми са супер кодринирани
кажи ми нещо
оставам пц пуснато
с минималентето звук…сведен до минимум.. подобно на му
мутетот

9 thoughts on “Моя пияна милост

  1. Май е време за конското ми относно това, че не всичко трябва да влиза в един блог… Ти си преценяваш, де… Но идва един момент за всеки начинаещ блогър, когато иска да блогне едва ли не всичко. А понякога не е добре…
    Днес на блогосрещата тъкмо говорехме, че с блога ти един ден бъдещият ти работодател ще знае колко пиеш, колко носиш, кога повръщаш и колко дълъг ти е махмурлука… Така че внимавай – наистина не всичко е за пред всички!
    От друга страна, ти си си ти – който те харесва, ще те харесва и пияна… В крайна сметка, аз също ти пиша коментара си в това състояние. Поздрави!

  2. @ BORIME4KATA
    Почвам издалеко.
    Всеки блог се създава с някаква цел – да стане изповедалня, да се добие чувство за малко свобода, от чист нарцисизъм, имаш идея, която смяташ, че ще ти донесе някакви приходи, трепане на коплекси, намиране на слушатели… етсетера… Всеки сам преценява какво и как да пише в блога си, като след това обаче трябва да се носи отговорност и за резултатите. Прав си, че много блогъри изобщо не вдяват, че блога може да им навреди, но отговорността си е тяхна. Освен това мисля, че грешно си преценил ЗАЩО е създаден точно този блог и изглежда точно така. Не всички пишат за популярност, за Alexa, Google или който решиш. Има блогъри, които пишат ей така, защото им се пише и изобщо не им дреме някой чете ли, не чете ли, вреди ли им, не им ли вреди.

    @кажимидатикажа
    99% съм сигурен, че горенаписаното в Skype не се е случило при упоменатото в заглавието състояние. Писала си твърде разбираемо за почерпен човек!

    Усмихнат ден! 🙂
    Tsvetkoff

  3. Добре че остави 1% на истината 🙂 И си прав, че пиша защото ми се пише, а не защото се надявам, че някой ще прочете. А как съм писала… не помня обаче наистина изглежда разбираемо

  4. Tsvetkoff, според мен много, ама много малка част от блогърите пишат заради популярност. Почти всички пишат само за кеф! Но това не означава, че ако пишеш неща, които не са за пред цял свят, те няма да ти изиграят лоша шега в най-неподходящия момент пред най-неподходящите хора 😉

  5. От някъде попаднах тук и баш това беше първият пост 🙂 🙂 🙂 снимката е върха ! Разсмях се въпреки ранния час. Пиши си каквото ти идва – майната им, на които четата и не им харесва …

  6. Пеше Боримечков,
    остави хората да си въртят блога. Един смешко учеше хората да блогват преди време, не се снижавай до вего ПЛС. Не си на ниво лонги.

  7. Хм. Боримечков, виж кви неща сме писали ние с тебе, па после говори на девойката 🙂

    (тя даже не изглежда и да е толкова зле :))

    Иначе… не знам дали девойката има нещо общо с IT-то, ама в повечето фирми на интервюто за работа се задава въпроса “какво пиеш”:)

Leave a comment