Готова съм за златна рибка

Седим си тук с приятеля ми и си говорим (нарочно не писах за свети Валентин – много се изписа по въпроса) какво бихме си пожелали от златната рибка ако имахме право на едно единствено желание… моят болен мозък ме заведе до желание, което би изпълнило всички останали, а е и нещото, което искам най много на света. Ще го споделя с вас мако по-нататък, защото искам да чуя първо вашето мнение. Дали искате да сте най-чаровни на света, най – здрави, най – властни личности или няма да искате нещо за себе си, а за другите – Споделете първо тук, а после ходете да мятате въдицата.

10 thoughts on “Готова съм за златна рибка

  1. Да имам право на безброй много желания завинаги…😉 Човекът е ненаситен, а аз съм човек, няма защо да си кривя душата.

  2. Мдам, май на Бъдни Вечер беше когато се отваря небето и трябва да си пожелаеш нещо. И аз като малка всеки път си пожелавах кърпичка, която да ми изпълнява всички желания. Мисля, че имаше и подобна приказка. Както и да е, вече се задоволявам с по-простички желания като здраве, щастие, късмет и т.н.
    Един приятел обаче беше правил проучване и питаше хората да му кажат 3 неща които най-много желаят. И беше установил, че хората са егоисти. Много малко си бяха пожелали световен мир примерно, или край на болестите и на гадуването и неща от сорта. И трябва да си призная, че и аз спадам към егоистите. Когато трябва да си пожелавам желание винаги се сещам първо за себе си и за най-близките ми хора.

  3. Да мислиш за най-близките си не е егоизъм.
    Ако спазваме критериите ти то моето желание е най – егоистичното. Искам да знам всичко! Понеже ако знам всчико ще знам как да помогна, как да се справям с проблемите си, как ще бъда най полезна, ще мога да направя една камара лекарства и да направя света едно по-добро място. И след като го направя всичко това ще си изтрия паметта (понеже знам всичко ще мога да го направя), защото не искам да ми е скучно докато живея… каквото направя за една година примерно и после си форматирам мозъка🙂

  4. Хехе, т.е. си пожелаваш нещо като да бъдеш Бог за 1 година и после да си станеш пак нормален човек. Хитро, но това пак е 1 желание което ти дава възможност за неограничен брой желания. Явно хората не могат да се ограничават в 1-3-5-10 желания.

  5. Приемам критиката и споделям по-прозаично желание: Искам някой да ми боядиса стаята. И ще споделя, че златната рибка (в ролята: Надя Колева ) ще го направи до неделя.

  6. В странен, разбира се.😉 Абсурдно е човек да се задоволи с едно желание. Все едно камък да е на 1 метър над земята, да го пуснеш и той да пада 50 сантиметра и после да спре, защото да пада още е егоистично. Абсурд.😉

  7. 🙂

    Това е добра идея – да знаеш всичко. И аз съм си го мислил, но по малко по-различен начин. Да знаеш всичко то текущия момент – така оставяш бъдещето отворено и не е нужно да си триеш знанието. Но съм съгласен, че ако знаеш МНОГО неща (дори да не е всичко), в общия случай живота ти ще е различен и (предполагам) доста интересен.

Leave a Reply

