Meet the Spartans

По принцип, филма го пускат по кината на 24 Април в Холандия, но в Нова Зеландия е на 24 Януари. Това сигурно ви говори за страхотното качество на филма, който съм гледала.

Само дето не беше единственото нещо без качество. Общо взето филма е 1:1 като филма 300, +много тъпи шеги. Голяма боза ми се стори и май че по-често виках ааАааа с погнуса, отколкото да се смея. Не казвам, че нямаше смешни моменти – намираха се. Особно много ми харесха оракула и плочките, които рисуваха по един – изглеждаха като истински🙂, успях да позная почти всички филми с които се гаврят, имаше и доста стари. Само за 8 миля не съм сигурна дали беше 8 миля. Хироус, 300 играта, Следващия топ модел на Америка, Американски идол, Бритни Спиърс, Парис Хилтън, YouТube, Transformers, Shrek the Third, Спайдърмен 3, песента Barby Girl са едни от десетките препратки. Общо взето не съжалявам, че го гледах защото се нуждаех точно от нещо тъпо и разтоварващо, но ако имате някакви очаквания от филма… не ви го препоръчвам.

3 thoughts on “Meet the Spartans

  1. Филма за съжаление беше по-тъп от колкото очаквах… От както сички оплюваха Епик Муви а пък на мен ми беше много забавно, си казах че хората не разбират от пародии ама точно тоя беше… Тъп? В сравнение с повечето пародии наистина не стигаше кой знае къде. Верно има моменти да се ухилиш (дори и злобно – Ксерск приличаше на оня дебелия от Борат… ) Ма… не струваше. Чакаме Скери Муви 24358070🙂

  2. Филмът си е пародия от всякъде. Осмиване на простотиите в кино индустрията.

    Моментът може и да не е пряко обвързан с 8mile, но са си типично американска простотия тия наддумвания по групички…

  3. Ти си поредния човек, който ме убеждава да си го дръпна🙂 ще пиша коментар след като го изгледам🙂

Leave a Reply

