Направи си гора

Брат ми, който е само на 12 години ме изуми днес. Това толкова малко дете, а е Тоооолкова чувствително и е решило, че ще си направи гора в интернет пространството, за да може поне там да има зеленина. Като ми го обясни всичко доби много смисъл – трябва да мислим за природата, дори и когато живеем в град, трябва да засаждаме истински растения, дори и да е по-лесно да седим само пред компютъра… няма как да обясня целия поток от думи, които изля върху мен, но определено одобрих идеята му за виртуална гора. http://gorata.net/f.php?f=chiko23

Много по-невинно и изпълнено със смисъл е от моите идеи за света, като например http://www.drawball.com/

където се борехме с другите държави да направим българския флаг по-голям от всички останали за сметка на другите и красивите им рисунки. Детето е толкова доволно от гората си и толкова търпеливо, че в момента има само 12 листа, но не се отчайва, а иска да види всички възможни видове дървета, които съществуват там и да разбере имента им. И последното, което ми каза: Нади, влизай и в на другите горите, защото и те имат нужда от листа, не само аз.

Как да не ти се иска да си дете🙂

One thought on “Направи си гора

Leave a Reply

