Peope always leave

Ако сте гледали съответното сериалче, ще знаете откъде ми е дошла идеята.

Снимките отдолу съм правила днес с телефона си, след като изпратих Кремсън на гарата. Не съм спирала, за да снимам, но съм снимала всичко, което съм видяла по пътя (доста по-различна гледна точка от тази, която имам по принцип). Този път ми отнема средно 40 минути, а днес – 20 (Точно колкото да изслушам 5 пъти Prodigy – Breath, която не знам как е попаднала на mp3-то, но определено пасваше на настроението ми – Препоръчвам да я слушате, докато гледате снимките).

Така виждам нещата днес, на безумно голямо разстояние от BG, с един приятел по-малко.
Коментари от типа: Авторът е искал да каже… се приемат. Въпреки, че са снимани импулсивно, снимките много точно пресъздават моментната ми представа за света.

Холандия: (подредени са хронологично)
1.jpg1-26.jpg1-25.jpg1-24.jpg1-23.jpg1-13.jpg1-14.jpg1-9.jpg1-15.jpg1-11.jpg1-7.jpg1-4.jpg1-5.jpg1-6.jpg1-3.jpg1-1.jpg

Leave a Reply

