Скочи три пъти, завърти се на пета, барабани по волана и се усмихни на някой – ако си щастлив!

Напоследък много се зарибих да чета http://www.spanak.org А днес направо ми скриха шайбата🙂 оправи ми се настроението за дни напред! Може би някои от вас помнят инициативата за безплатните прегръдки в Амстердам:

Както може би вече се усеща, съм адски позитивен човек и много се трогвам от подобни неща: да правим добро на хората. А днес намерих нещото:

http://spanak.org/2008/01/27/go-around-twice-if-youre-happy/#comment-330

което ще осмисли следващите няколко дни от живота ми и ще ме направи по-малко тъжна (Причината да съм сдух – всичките ми приятели exchange students по програма Erasmus се завръщат по държавите си в понеделник, губя десетина познати и една добра приятелка). Таа черната дупка е малко по-малка сега🙂 защото шофьорите пускат чистачките си, свирят с клаксони и обикалят кръговите движения повече от необходимото! И всичко това, защото са прочели една табела и са се почувствали съпричастни с нея. Светът е чудесен, а приятелите си остават такива, дори когато са далеч от нас.

2 thoughts on “Скочи три пъти, завърти се на пета, барабани по волана и се усмихни на някой – ако си щастлив!

  1. Много се радвач, че успях да ти вдъхна опитимизъм. Това е най-точното – “Светът е чудесен, а приятелите си остават такива, дори когато са далеч от нас.”

Leave a Reply

