Добра новина

Много се кефя, когато по новините говорят и за хубави неща. Повече ми харесва така:

Без жертви на пътя през денонощието

http://news.ibox.bg/news/id_665740230

Отколкото заглавие тип: 15 ранени, войната по пътищата продължава.

Статиите съдържат една и съща информация, но предпочитам да знам резлизма+оптимизъм, вместо чистия песимизъм. Слагйте колани, не карайте след като сте пили, внимавайте по заледените пътища и не се качвайте в кола с шофьор, на когото не можете да се доверите. И заглавието ще стане : Без жертви на пътя през седмицата … а защо не и за месеца?

7 thoughts on “Добра новина

  1. Жертви има и в най-цивилизованите страни.Това е неизбежно при подобен трафик,но определено хората могат да си помогнат.
    Още мерки освен упоменатите от Теб:
    1.Уважение към другите
    2.Уважение към пешеходеца,прави му път при каквито и да било обстоятелства: Той е лесно раним!
    3.Интегриран алкохол-тест в автомобила: Ако не Ти е положителен дъха,не пали колата
    И разни други идейки..🙂
    Поздрави!

  2. Тук (Холандия) на почит е велосипеда – има предимство и пред коли и пред пешеходци и като си си на колелото за нищо не трябва да ти пука, освен да подаваш съответните сигнали с ръце. Но за това друг път и в друг пост🙂 А за интегрирания тест… никога не съм духала на такова нещо и определено искам да видя какво ще ми покаже след 1, 2, 3 бири.

  3. Много ми трябва такъв тест! Е днес на обяд пих една ракия (колко зле звучи ракия на обяд… ама дядо ми почерпи, какво да правя😉 ). Тва става в 12:30 примерно. В 18:00 майка ми вика да я возя до супера да пазаруваме. А главата ме беше заболяла от нещо. И аз седя и се чудя може ли 6 часа да ме държи една ракия, от нея ли ме боли главата, защо залитнах ей сега… В крайна сметка броя ли се за пил или не съм пил? Е, като седнах в колата се усетих, че нямам проблеми, ама то нали и пияните не знаят, че не могат да карат… И стоях на нокти през цялото време. Еми много по-добре щях да се чувствам, ако имаше едно нещо да ми каже ставам ли или не. Иначе и след само една бира не карам, защото я усещам в главата, следователно ми действа. Ама после никога не мога да съм сигурен дали ме е пуснала.

  4. Столицата на Фризия. Т.е. едно много забутано място в далечния северозапад (ако може да се каже че има далечно в Холандия) – Лиуварден.

  5. Интересно. Аз съм в Антверпен. Friesland е забавно.Поне като турист.Какво те води на към Холанда ?

    Аз уча в Брюксел информационни технологии и си се занимавам с разни неща🙂

Leave a Reply

