Божествена намеса

Тъкмо написах един дълъг пост, в който се оплаквах какъв ми е сдух, натискам ‘Запис и редактиране’ и то ме пита:

Сигурни ли сте, че искате да редактирате?

Логичния ми отговор: да!

Опитвате се да редактирате несъществуващ запис.

Да речем че просто ме мързи да го пиша наново, и че колкото и да обичам Firefox още няма хубавата функция на Opera като натиснеш back, всичко написано да си стои (може и да я има, но аз да не знам…). Затова приемам, че просто не трябва да се оплаквам. Така или иначе С-ДУХ (самотна и неразбрана душа) ме хваща само някъде по това време на денонощието за не повече от час, ще пробвам да оцелея без да се оплаквам. Това го слагам даже като новогодишна резолюция на патерици: Да не се обременявам с глупости и да не се оплаквам излишно. (и да натискам от време на време Save).